خدمات

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

اگر صاحب یخساز صنعتی هستید ممکن است روزی به تعمیر یخساز صنعتی در تهران نیاز پیدا کنید، به همین خاطر مقاله امروز را از دست ندهید. خرید یک وسیله تمام کار نیست بلکه برای بردن بیشترین بهره از آن باید طوری از آن استفاده کنید که مشکلی برای آن پیش نیاید و سلامت دستگاه حفظ شود تا به بهترین شکل و طولانی ترین شکل ممکن کار خود را انجام دهد. نکته دیگری هم که به جز بحث نگهداری از دستگاه های مختلف وجود دارد بحث آشنایی با یک مرکز مناسب برای تعمیر آن ها است تا در زمانی که مشکلی برای دستگاه مان به وجود آمد به سرعت بتوانیم آن را تعمیر کنیم و قادر باشیم مجددا از آن استفاده کنیم.

یخساز صنعتی هم یکی از دستگاه های مهم در آشپزخانه صنعتی بسیاری از کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات می باشد که هم باید به شکل مناسبی آن را مورد استفاده قرار دهید و هم با یک مرکز تعمیر یخساز صنعتی در تهران آشنا باشید تا در صورت لزوم یخساز صنعتی تان را به آنجا ببرید. برای این که بیشتر در مورد مسایلی مثل تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تعمیر یخساز صنعتی در تهران و… آشنا شوید، در ادامه بحث هم همراه فیدارسورن بمانید.

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

قبل از این که در مورد تعمیر یخساز صنعتی در تهران یا تعمیرات یخساز صنعتی صحبت کنیم، بهتر است که ببینیم یخساز صنعتی چیست. یخساز صنعتی دستگاهی است که جزو تجهیزات برودتی آشپزخانه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب می شود، و به آب لوله کشی متصل می شود و با کمک مکانیزم، کمرپرسور و کندانسوری که دارد، آب گرفته شده را به شکل های مشخصی مثل حبه ای، قالبی، پودری، پولکی و…. منجمد می کند و در محفظه خنک خود نگه می دارد تا هر زمان که کارکنان آشپزخانه های صنعتی رستوران ها، یا باریستا و کارکنان کافه ها، و یا کارکنان سایر کسب و کار های حوزه خوراکی جات به یخ نیاز پیدا کردند، از آن ها استفاده کنند.

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

همانطورکه پیش تر هم در بحث تعمیر یخساز صنعتی در تهران به آن اشاره شد، خرابی دستگاه های مختلف مثل یخ سازها و تعمیر آنها ازجمله مشکلاتی است که میتواند برای صاحبین کسب و کار های مختلف حوزه غذا و خوراکی جات خیلی نگران‌ کننده باشد. زیرا پیداکردن یک مرکز تعمیر یخساز صنعتی در تهران حرفه ‌ای و کار بلد اصلا و به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و علاوه بر این موضوع هزینه تعمیرات این دستگاه ها ممکنه خیلی زیاد باشد و فشار مالی زیادی را تحمیل کند. یکسری از انواع ایرادات و مشکلات پر تکرار که برای یخساز های صنعتی پیش می آیند را در زیر با هم می بینم. به طور کلی باید به شما عزیزان گفت که اصلا جای هیچگونه نگرانی نیست و شما برای تعمیر یخساز صنعتی در تهران به مجموعه معتبر فیدارسورن مراجعه نمایید.

  • ایراد و خراب شدن لوله آب یا مخزن متصل به دستگاه یخ‌ساز.
  •  فعال شدن حالت مکث دستگاه یخ‌ساز.
  •  مسدود شدن فیلتر دستگاه یخ‌ساز.
  •  خرابی در شیر ورودی.
  •  خراب شدن ترموستات.
  •  نشت مخزن آب یا محل ساخت یخ.
  •  کم شدن تولید یخ در یخ‌ساز.
  •  منجمد شدن یخ‌ساز.
  •  خرابی برد یا مدار فرمان.
  •  قطع شدن برق‌رسانی به دستگاه یخ‌ساز.
  •  خرابی فن کندانسور به دلیل عدم سرویس سالیانه.
  •  خرابی سنسور.
  •  آب گرفتگی به دلیل رسوب.
  •  گریپاژ کردن پمپ.
  •  عدم خروج یخ به شکل نرمال.
  •  خرابی کمپرسور.

شرکت تعمیرات یخساز صنعتی

برای این که به بهترین شکل از دستگاه یخساز صنعتی خود استفاده کنید و نیاز به انجام تعمیرات یخساز صنعتی در مرکز تعمیر یخساز صنعتی در تهران پیدا نکنید، بهتر است با یکسری نکات که در قسمت پایینی آمده اند آشنا شوید.

نکته اول اینکه اگر هنوز دستگاه یخساز را خریداری نکرده اید، خرید یخساز صنعتی خود را از طریق سایت معتبر فیدارسورن انجام دهید، و مدلی را انتخاب کنید که میزان تولید یخ در آن پاسخگوی نیاز شما باشد. اگر جمعیت حاضر در مکان زیاد باشد، دستگاه ناچار به کارکرد مداوم برای تولید یخ خواهد بود و به آن فشار وارد می شود.

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

تعمیر یخساز صنعتی در تهران

همچنین از قرار دادن دستگاه در کنار تجهیزات پخت و پز، فرها و آبگرمکن ها در آشپزخانه خودداری کنید. زیرا هوای گرم نیز دلیل دیگری برای کار کردن مداوم دستگاه یخ ساز است.

نکته بعدی تمیز کردن مداوم فیلتر هوا است. بهتر است که این کار را هفته ای یک مرتبه انجام دهید. فیلترهای دستگاه یخساز قابل شستشو هستند.

حتماً در اطراف دستگاه یخساز فضایی را برای تبادل گرما با محیط پیرامون در نظر بگیرید تا جریان هوا در اطراف دستگاه برقرار باشد.

یکی از مشکلات شایع در دستگاههای یخساز صنعتی که موجب می شود شما به تعمیر یخساز صنعتی در تهران نیاز پیدا کنید، رسوب آب است که با نصب یک فیلتر آب سه مرحله ای به راحتی می توانید از رخ داد این مشکل جلوگیری کنید. این کار به تولید یخ های کاملا شفاف کمک می‌کند و همچنین عمر پمپ آب را افزایش میدهد.

مرکز تعمیر یخساز صنعتی در تهران

امید است مباحثی که در طول مقاله تعمیر یخساز صنعتی در تهران بیان شدند مثل مرکز تعمیر یخساز صنعتی در تهران، تعمیرات یخساز صنعتی و… برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند. همانطور که در طول بحث هم بیان شد تعمیر و عیب یابی  این مدل دستگاه یعنی یخساز های صنعتی نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد. یک تعمیرکار یخساز صنعتی خوب و کار بلد بایستی ساختار دقیق این دستگاه و نحوه عملکرد آن را بداند، و همچنین در اثر تجربه با رایج ترین ایرادات این دستگاه و نحوه برطرف کردن آنها آشنایی پیدا کرده باشد.

دستکاری دستگاه توسط افراد ناشی و ناوارد می تواند صدمات جبران ناپذیری را به آن وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود تا برای این کار از افراد متخصص و باتجربه استفاده شود. برای این که دستگاه های مختلف موجود در آشپزخانه صنعتی کسب و کار حوزه غذایتان که متاسفانه دچار مشکل و خرابی شده اند را تعمیر کنید، به شما توصیه می شود که حتما سری هم به سایت معتبر فیدارسورن بزنید. فیدارسورن یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد که علاوه بر عرضه محصولات آشپزخانه های صنعتی، با ارایه خدمت تعمیر دستگاه های مختلف آشپزخانه های صنعتی مثل تعمیر یخساز صنعتی در تهران هم، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *