خدمات

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

آیا می دانید که تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی کدام اند؟ یکی از مهم ترین قسمت های هر کدام از کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات، اعم از ساندویچی، پیتزا فروشی، کبابی، کترینگ، رستوران، شیرینی پزی و…، آشپزخانه صنعتی می باشد. آشپزخانه صنعتی، در واقع قلب هر کسب و کار حوزه خوراکی جات است که در آن سفارشات مشتریان حاضر و برای ایشان سرو می شوند. اما نکته ای هم که در مورد آشپزخانه های صنعتی باید بدانید این است که لوازم، وسایل و تجهیزات مختلفی هستند که از آن ها در آشپزخانه های صنعتی استفاده می شود و در واقع دست به دست هم دادن این تجهیزات است که یک آشپزخانه صنعتی را می سازد. برای این که بیشتر با آشپزخانه صنعتی و پرفروش ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشنا شوید، ادامه بحث را هم دنبال کنید.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با مناسب ترین قیمت: 09122408711

آشنایی با آشپزخانه صنعتی

اما در اول کار و در مورد تعریف آشپزخانه صنعتی باید گفت که آشپزخانه صنعتی که در زبان انگلیسی به آن Commercial Kitchen یا آشپزخانه تجاری هم گفته میشود، آشپزخانه ای است که اهدافش با آشپزخانه های معمولی و خانگی کاملا متفاوت است، در آشپزخانه تجاری یا صنعتی، هدف تولید و پخت غذا کسب درآمد است. در دید کلی، همان طور که بسیار هم مشخص است، آشپزخانه صنعتی محلی است که در آن غذا و خوراکی جات در تعداد و حجم بالا، آماده، پخته و سرو می شوند. همچنین همه ی مکان هایی که نیاز به پخت تعداد زیادی خوراکی یا غذا دارند، مثل رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، تالار ها، ادارات، شرکت ها، کارخانجات، سازمان ها، سالن های پذیرایی و… حتما دارای یک یا چند آشپزخانه صنعتی هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی کدام است؟

اما یکی از مهم ترین مسائل در زمان راه اندازی یک رستوران یا در کل کسب و کاری در حوزه غذا و خوراکی جات، خرید و تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. برای آشنایی بیشتر و بهتر شما با لوازم آشپزخانه صنعتی و پرفروش ترین آن ها، برخی از آن ها در قسمت پایینی معرفی شده اند. شما برای تهیه انواع و اقسام آشپزخانه صنعتی، میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر فیدارسورن اقدام نمایید.

ظروف استنلس استیل: استنلس استیل یک آلیاژ پایه فولادی است که در ساختار خود دارای ترکیبات نیکل، کروم، مولیبدن و… است. علت نامگذاری این فولادها تحت عنوان استنلس استیل (stainless steel) هم این است که بر خلاف فولادهای معمولی در مقابل هوا و رطوبت لکه نمی شوند و زنگ نمی زنند. اغلب ظروف و وسایل و لوازم در آشپزخانه های صنعتی از این استیل ساخته می شوند.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی کدام است؟

دستگاه گریل: یک شیوه پخت مواد غذایی مختلف و سالم، گریل کردن است که عموماً قبل از اینکه گوشت سرخ شود مزه دار شده و روی انواع گریل صنعتی قرار می ‌گیرد تا طبخ شود. اکثر فست فود ها اقدام به خرید دستگاه گریل از مراکز معتبری مثل فیدارسورن می کنند و از شیوه پخت گریل استفاده می‌ کنند. به دلیل اینکه مهم ‌ترین دستگاه در فست فود که برای طبخ غذا استفاده می ‌شود دستگاه گریل است.

یخساز صنعتی: یخساز صنعتی دستگاهی است که جزو تجهیزات برودتی آشپزخانه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب می شود، و به آب لوله کشی متصل می شود و با کمک مکانیزم، کمرپرسور و کندانسوری که دارد، آب گرفته شده را به شکل های مشخصی مثل حبه ای، قالبی، پودری، پولکی و… منجمد می کند و در محفظه خنک خود نگه می دارد تا هر زمان که کارکنان آشپزخانه های صنعتی یخ نیاز پیدا کردند، از آن ها استفاده کنند.

چرخ گوشت صنعتی: چرخ گوشت های صنعتی از تجهیزات رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی هستند که تقریبا در همه رستوران ها و مشاغل غذایی یافت می شود. برای تهیه بسیاری از غذا ها نیاز است که مواد چرخ شوند یا با هم ترکیب شوند، که می توان با استفاده از چرخ گوشت های صنعتی در زمان بسیار کوتاهی این کار ها را انجام داد.

کسب اطلاعات بیشتر: کاتالوگ تجهیزات اشپزخانه صنعتی

سرخ کن صنعتی: سرخ کن وسیله ای است که سرخ کردن تمامی مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارتی معین انجام می دهد. مناسب ترین سرخ کن صنعتی برای رستوران شامل یک المنت گرم کننده ی و یک محفظه ی روغن می باشد، و در کل دارای ساختار پیچیده ای نیست مگر بعضی از موارد که جز موارد فوق پیشرفته محسوب می شوند.

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

اجاق گاز صنعتی: اجاق گاز وسیله ای است که اکثرا برای پخت و پز، و آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد و حرارتی را که از انواع گاز های قابل اشتعال مثل پروپان، متان، بوتان، گاز طبیعی یا…. می گیرد، به قابلمه یا دیگ های بر روی خود وارد میکند. اجاق گاز های صنعتی هم نوعی از اجاق گاز ها هستند که بر روی آن ها ویژگی و قابلیت های خاصی توسط شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه صنعتی مثل فیدارسورن قرار گرفته است.

شیر شاور صنعتی رستورانی: شیر شاور یا شیر شلنگدار، نسل نسبتاً جدیدی از شیرآلات است که به واسطه مکانیزم خود، دامنه حرکتی زیادی دارد، بخش آبریز (خروجی آب) در آن متحرک است و به واسطه یک شلنگ بلند، از جای خود خارج می شود. این شلنگ شاوری پس از پایان کار به واسطه کششی که وزنه شاوری به آن وارد می کند، به جای خود باز می گردد. وزنه شاوری در انتهای دیگر شلنگ شاوری که معمولاً از زیر سینک قابل رویت است، بسته می شود و با وارد کردن وزن خود و کشیدن شلنگ، به سهولت بازگشت شلنگ شاوری به وضعیت اولیه کمک می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

مرکز فروش با کیفیت ترین لوازم آشپزخانه صنعتی

هدف از بیان مطالبی این مقاله تنها این بود که به شمایی که در شرف راه اندازی رستوران یا هر کسب و کاری در حوزه غذا و خوراکی جات هستید، کمکی هر چند کوچک و محدود شده باشد. در صورتی که به دنبال خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت رستوران و آشپزخانه صنعتی و یا خرید لوازم آشپزخانه صنعتی هستید، به شما توصیه می شود که سری هم به یکی از بهترین سایت ها و فروشگاه های اینترنتی این حوزه، یعنی سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن یک گروه مجرب در حوزه تولید و فروش انواع و اقسام تجهیزات و لوازم رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی هستند، و آمادگی دارند هر گونه تجهیزات و لوازمی که شما به آن ها نیاز دارید را برای شما فراهم نمایند.

1 دیدگاه در “تجهیزات پرفروش در آشپزخانه صنعتی

  1. دانیال گفت:

    سلام خسته نباشید لیست قیمت روزتونو چجوری می تونم بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *