خدمات

تجهیزات رستوران ایتالیایی

تجهیزات رستوران ایتالیایی

تجهیزات رستوران ایتالیایی، برگرفته از منوی رستوران است. در واقع منوی هر رستورانی تعیین کننده تجهیزات مورد نیاز آن است. تجهیز و راه انداری رستوران با توجه به منو و نوع غذای مورد پخت آن متفاوت است. اگر تا به حال در مورد افتتاح یک رستوران یا به طور خاص یک رستوران ایتالیایی خواب دیده اید، پس می دانید که این کار به برنامه ریزی و تعهد زیادی نیاز دارد. در واقع، هر چه زمان بیشتری برای برنامه ریزی و بودجه بندی صرف کنید، احتمال موفقیت کسب و کار شما بیشتر می شود.

علاوه بر این، می توانید یک الگوی بودجه فراهم کرده و بودجه خود را به تنهایی ترسیم کنید. واقعیت ساده این است که این به شما این امکان را می دهد که یک طرح تجاری ایجاد کنید که واقعاً کارساز باشد و شانس موفقیت شما را دو برابر کند. وقتی به فکر راه اندازی رستوران ایتالیایی خود هستید، باید زمانی را برای انتخاب مکان، ایجاد منو، استخدام کارکنان و اطمینان از داشتن میز و صندلی کافی صرف کنید. اما اگر تجهیزات رستوران مناسبی نداشته باشید، همه اینها بی معنی است.

در واقع، آشپزخانه صنعتی قلب تپنده رستوران ایتالیایی به شمار میرود و خرید تجهیزات رستوران ایتالیایی میتواند به معنای خرید تجهیزات آشپزخانه ایتالیایی باشد. در حالت ایده آل، شما باید تامین کننده ای را پیدا کنید که تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات پردازش مواد غذایی و حتی مواد غذایی مورد نیاز شما را فراهم کند. این کارها را ساده نگه می دارد و به طور بالقوه به شما امکان می دهد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

جهت دریافت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کلیک کنید

لیست تجهیزات رستوران ایتالیایی

تجهیزات رستوران ایتالیایی

لیست تجهیزات رستوران ایتالیایی

اغراق نیست اگر بگوییم که ایران پیتزا، پاستا و … را دوست دارد. غذاهای ایتالیایی یکی از معدود غذاهای جهانی است که ایرانی هاا ها واقعاً به آن علاقه دارند. غذاهای ایتالیایی به طور مرتب روی میزهای غذا خوری اکثر خانواده‌ های ایرانی قرار می‌گیرند، و اغلب ما برای تجربه یک حس بی نظیر با یک غذای خوب، ماکارونی، پیتزا و غذای ایتالیایی می‌خوریم.

انواع زیادی برای انتخاب در بین غذاهای ایتالیایی به صورت گیاهی یا غیر گیاهی وجود دارد، از زمانی که صحبت از پاستا به میان می‌آید، لازانیا، اسپاگتی، ماکارونی، از جمله غذا هاییست که می‌توانید در  آن‌ها سس‌ها، سبزی‌ها، سبزیجات مختلف و البته گوشت بریزید و از یک غذای مقوی لذت ببرید. پیتزاهای خانگی نیز یکی از گزینه های مورد علاقه برای یک وعده غذایی سریع در شب های بازی یا گردهمایی های خانوادگی هستند. اما امروزه افراد استفاده از رستوران های ایتالیایی را ترجیح میدهند چرا که هم به غذای خوشمزه تری دست می یابند و هم زمان کمتری برای دریافت و آماده شدن غذای خود منتظر می مانند.

کسب اطلاعات بیشتر: نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران

قیمت تجهیزات رستوران ایتالیایی

همانطور که گفته شد رستوران های ایتالیایی رستوران هایی پر طرفدار به شمار میروند. تفاوتی ندارد که در ایران زندگی میکنید و یا یکی از کشور های اروپایی و یا حتی هند. غذای ایتالیایی همواره غذایی پر طرفدار بوده و هست که در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و هیچگاه از محبوبیت روز افزون آن کاسته نمیشود. برای راه اندازی رستوران ایتالیایی، نیاز به تهیه تجهیزات رستوران ایتالیایی میباشد. در ادامه به تجهیزان رستوران ایتالیایی مورد نیاز میپردازیم:

  • تجهیزات پخت رستوران ایتالیایی
تجهیزات رستوران ایتالیایی

قیمت تجهیزات رستوران ایتالیایی

تجیهزات رستوران ایتالیایی شامل وسایل مختلفیست که از انواع آن میتوان به وسایل مناسب برای پخت پیتزا و پاستا است. فر های پیتزا بخش هایی ثابت در هر آشپزخانه صنعتی به شمار میروند و جزئی از تجهیزات رستوران ایتالیایی اند. فر های پیتزا در اندازه های مختلف و گوناگون موجود است که باید بر اساس میزان پیتزایی که در روز سرو میکنید اقدام به تهیه یک فر پیتزا نمایید. همچنین تنور پخت پیتزا از دیگر تجهیزات رستوران ایتالیایی به شمار میرود که باید حتما برای تهیه آن اقدام کنید.

تنور های پیتزا تا حدودی بسیار شبیه به تنور های نانوایی هستند اما به صورت اختصاصی ببرای پخت غذا حاضر شده اند. برخی از رستوران ها با استفاده از ظروف فرزی و فر های ساده و نه مختص پیتزا اقدام به راه اندازی رستوران ایتالیایی نموده اند که موفقیت چندانی در بر نداشته است و پیتزای تهیه شده چندان به پیتزای اصیل ایتالیایی شباهت ندارد. پس برای راه اندازی یک رستوران موفق باید تجهیزات رستوران ایتالیایی را به صورت درست و کامل خریداری نمایید. همچنین پاستا یکی دیگر از غذا های محبوب ایتالیایی به شمار ممیرود که در بین خانواده ها و افراد یک اجتماع به شدت رایج و پر طرفدار است.

کسب اطلاعات بیشتر: چیدمان اشپزخانه رستوران

پاستا های ایتالیایی دارای انواع و طعم های مختلف و گوناگونی هستند که در رستوران های ایتالیایی سرو میشوند. برای تهیه خمیر پاستای ایتالیایی، ورز دادن، برش زدن و تحویل پاستا ماشین های مختلف و گوناگونی وجود دارد که با استفاده از آنها کیفیت غذا تا حد قابل توجهی افزایش می یابد. خمیر پاستا در واقع مهم ترین بخش یک پاستا را تشکیل میدهد که به دو صورت کارخانه ای و تولید شده توسط رستوران ها موجود است. بدون در نظر گرفتن این تجهیزات نمیتوانید تجهیزات رستوران ایتالیایی کاملی داشته باشید.

  • تجهیزات برودتی رستوران

یکی از مهم ترین تجهیزات رستوران ایتالیایی، یخچال های آن به شمار میروند چرا که تمامی مواد خام در آن نگهداری میشوند تا تازه بمانند. تازه بودن مواد اولیه تاثیز بسزایی در نتیجه نهایی غذا خواهد داشت. یخچال های موجود در آشپزخانه صنعتی رستوران ایتالیایی به دو شکل عمودی و افقی وجود دارند که نیاز است با توجه به محل قرار گیری تصمیم گیری کنید کدام را قرار دهید . جایگاه هر ماده غذایی باید تعیین گردد و از طرفی باید شرایط نگهداری هر ماده در نظر گرفته شود و سپس اقدام به خرید تجهیزات رستوران ایتالیایی نمایید.

خرید تجهیزات رستوران ایتالیایی

تجهیزات رستوران ایتالیایی

خرید تجهیزات رستوران ایتالیایی

همانطور که مشاهده شد تجهیزات رستوران ایتالیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که کیفیت غذای ایتالیایی و از همه مهم تر حفظ اصالت غذای ایتالیایی برای مخاطبین و مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است پس بهتر است اجرا و نصب تجهیزات رستوران ایتالیایی خود را از صفر تا صد به فیدار سورن واگذار کنید تا علاوه بر داشتن محصولاتی با کیفیت و مناسب با همه نیاز های شما، از چیدمان و رعایت تکنیک های تجهیز آشپزخانه صنعتی برای داشتن عملکرد و بازده حداکثری اطمینان و آسودگی خاطر داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید تجهیزات کافه و رستوران با مشاورین فیدار سورن در ارتباط باشید. برای خرید لوازم رستوران نیز می توانید از فیدار سورن کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *