خدمات

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی - تجهیزات خط پخت رستوران

یکی از سوالاتی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید، این است که تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی و تجهیزات خط پخت رستوران، چه تجهیزاتی هستند. همان طور که احتمالا از پیش هم این موضوع را بدانید، آشپزخانه های صنعتی از تجهیزاتی تشکیل شده اند که هر کدام از آن ها در دسته های مختلفی قرار می گیرند، و وسایل موجود در هر دسته هم هدفی تقریبا یکسان را دنبال می کنند و برای انجام کار های مشخص و از پیش تعیین شده ای مور استفاده قرار می گیرند. این قضیه در مورد تجهیزات خط پخت هم وجود دارد. از همین رو این که با تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی آشنا شوید، چه برای شمایی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی هستید و چه برای شمایی که به دنبال راه اندازی یک رستوران هستید، بسیار جالب و مفید خواهد بود. جهت مشاهده لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی با فیدار سورن همراه باشید.

لیست تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی

در صورتی که می دانید آشپزخانه صنعتی چیست؟ با ما همراه باشید. در قدم اول و قبل از پرداختن به موضوعات پیشرفته تر، مثل لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خط پخت، یا قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی خط پخت، بهتر است کمی با تعریف تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی آشنا شویم. در همه رستوران ها، کافی شاپ ها، ‌کافه رستوران ها، شیرینی پزی ها و…، در ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای آیتم های منو تهیه می شوند، سپس طی مراحل مختلفی این مواد اولیه با هم ترکیب می شوند، قطعه قطعه می شوند، خورد می شوند و…، تا آیتم مورد نظر حاضر شود. پس از این که مواد اولیه به بهترین شکل و به کمک تجهیزات آماده سازی آشپزخانه های صنعتی، آماده شدند، نوبت به آن می رسد که به سراغ حرارت دادن و پختن آن ها رفت تا مواد اولیه به طور کامل و به بهترین شکل ممکن پخته شوند تا آماده سرو برای مشتریان شوند.

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی - تجهیزات خط پخت رستوران

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی – تجهیزات خط پخت رستوران

به لوازم و تجهیزاتی که وظیفه پختن و حرارت دادن به مواد اولیه آماده شده را دارند، لوازم و تجهیزات خط پخت رستوران میگویند. این تجهیزات دامنه گسترده ای از وسایل و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را در بر میگیرند تا دست آشپزان و کارکنان آشپزخانه های صنعتی رستوران ها و کسب و کاری های حوزه غذا، برای پختن و آماده سازی هر نوع آیتم و خوراکی ای کاملا باز باشد. از طرفی هم به این جهت که پختن غذا، آخرین و از مهم ترین مراحل آماده سازی سفارش مشتریان میباشد، بر هر صاحب کسب و کاری که در حوزه غذا فعالیت میکند، ‌لازم است که اقدام به پرداخت قیمت لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شاخه لوازم خط پخت کند و آن ها را برای رستوران، کافه رستوران یا در کل کسب و کار خود تهیه نماید.

لیست تجهیزات خط پخت رستوران

همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، پختن مواد غذایی و حرارت دادن به آن ها از مراحل مهم کار در هر آشپزخانه صنعتی ای، فارغ از این که هدف آن آماده سازی چه غذایی است، میباشد. از همین رو شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه های صنعتی آمده اند و این تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی را در انواع و اقسام گوناگون تولید کرده اند، تا به بهترین شکل ممکن نیاز تمامی کسب و کار های حوزه خوراکی جات را برطرف نمایند و به آن ها کمک کنند که هر غذایی را که می خواهند، بپزند. از همین رو بهتر است که شمایی هم که قصد راه اندازی چنین کسب و کار هایی را دارید، با موارد لیست تجهیزات رستوران آشنا شوید.

اجاق گاز های صنعتی: یکی از مهمترین موارد لیست تجهیزات خط پخت رستوران در خط پخت، اجاق گاز های صنعتی می باشند. همگی با مفهوم اجاق گاز آشنایی داریم، اما اجاق گازهای صنعتی اجاق گازهایی هستند که قابلیت های بیشتر و مقاومت بالاتری را نسبت به اجاق گازهای معمولی و خانگی دارا می باشند. خرید اجاق گاز صنعتی با کیفیت و دوام بالا در انواع مختلفی تولید میشوند که برخی از آنها را در زیر می بینیم.

  • اجاق گاز چهار شعله فردار.
  • اجاق گاز پلوپز زمینی.
  • اجاق گاز 4 شعله کابین دار.

تابه گردان: تابه گردان یا پاتیل سرخ کن، یکی از تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی میباشد که میشود آن را نوع بزرگتر و پیشرفته تر تابه های معمولی دانست. تابه گردان یا پاتیلها، از یک وان برای ریختن روغن تشکیل شده اند و برای پخت ماهی ها، مرغ ها و موادی از این قبیل، در حجم و تعداد بالا، و در هتل ها، رستوران ها، تالارهای پذیرایی، بیمارستان ها و… کاربرد دارند. از نمونه های آن ها هم موارد زیر را مشاهده می کنیم. جهت خرید تابه گردان می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید.

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی - تجهیزات خط پخت رستوران

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی – تجهیزات خط پخت رستوران

دیگ های صنعتی: دیگ های صنعتی از تجهیزات خط پخت رستوران هستند که برای تهیه انواع برنج و خورشت ها مورد استفاده رستوران ها قرار می گیرند. دیگ های صنعتی در مقایسه با دیگ های معمولی مصرف گاز پایین تری دارند و برنج و خورشت را سریع تر، و با کیفیت بالاتری حاضر مینمایند. امروزه اکثر یا شاید بشود گفت همه رستوران ها با پرداخت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، از خرید دیگ صنعتی به جای دیگ های سنتی، استفاده می کنند. برخی از انواع آن هم در زیر آورده شده اند.

  • دیگ چلوپز.
  • دیگ خورشت پز.

کباب پز صنعتی: یکی از تجهیزاتی که پای ثابت لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشند و رستوران ها و کافه رستوران ها باید حتما با پرداخت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، آن ها را خریداری نمایند، کباب پز های صنعتی می باشند. خرید کباب پز های صنعتی از تجیهزات خط پخت آشپزخانه صنعتی هستند که برای پختن کباب ها به صورت حرفه ای و سریع مورد استفاده قرار میگیرند. نمونه های از کباب پز ها در زیر آورده شده اند.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی - تجهیزات خط پخت رستوران

تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی – تجهیزات خط پخت رستوران

یکی از دغدغه ها و مسائلی که ذهن افراد را در زمان خرید تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی یا در کل هر کدام موارد لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی درگیر میکند، بحث قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. از همین رو اگر که شما هم علاقمند به فهیمدن قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و به خصوص تجهیزات خط پخت آشپزخانه صنعتی هستید، به شما توصیه میشود که حتما سری به سایت فیدارسورن که از معتبرترین و بهترین فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد، بزنید، با شماره های درج شده در سایت فیدارسورن تماس بگیرید تا از یک مشاوره رایگان بهره مند شوید، و از میان تجهیزات آشپزخانه فیدارسورن، آن هایی را که نیاز دارید را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *