خدمات

تجهیزات آشپزخانه هتل

تجهیزات آشپزخانه هتل | لوازم آشپزخانه هتل | فیدار سورن

تجهیزات آشپزخانه هتل یکی از موارد بسیار مهم چک لیست شما برای راه اندازی هتل میباشد. آشپزخانه های صنعتی در همه صنایع و فعالیت هایی که به همراهی غذا و سرو نوشیدنی نیاز دارند نفوذ کرده اند و نیازی حیاتی بدل شده اند. تهیه و سرو صبحانه در هتل ها به امری رایج بده شده و سرو بقیه وعده های غذایی نیز میتواند برای میهمانان شما جالب به نظر بیاید. چرا که برخی افراد ترجیح میدهند غذای آنها در هتل سرو شود. ارائه غذای سالم و متنوع و مناسب در هتل میتواند به سرازیر شدن مشتری های دیگری غیر از میهمانان شما به هتل شما بیانجامد و در کنار هتلداری، سود قابل توجهی را از سرو غذا در هتل خود تجربه کنید. فیدار سورن با ارائه این مقاله در تلاش است راه خرید تجهیزات آشپزخانه هتل شما را هموار تر سازد. با  تجهیزات آشپزخانه صنعتی در خدمت شما هستیم.

خرید تجهیزات آشپزخانه هتل

تجهیزات آشپزخانه هتل

لوازم آشپزخانه هتل

گام ابتدایی در جهت خرید تجهیزات آشپزخانه هتل ابتدا شناسایی آن هاست و این ممکن نخواهد بود مگر اینکه منوی آشپزخانه هتل را نوشته باشید. جهت خرید بهینه باید تجهیزاتی که میخواهید را بشناسید و آنها را تهیه کنید. حال کافیست از خود بپرسید چه نوع غذایی را میخواهید تهیه کنید؟ منوی شما نباید شبیه منوی رستوران های دیگر باشد و از طرفی اضافه کردن موارد مختلف و دور از ذهن به منوی شما میتواند هزینه های زیادی را به شما تحمیل کند. پس سعی کنید مواردی را اضافه کنید که با امکانات معمول آشپزخانه های صنعتی قابل تهیه باشد. البته این مورد برای زمانی صدق میکند که محلی که برای آشپزخانه صنعتی در نظر گرفته اید محدود باشد.

اگر برای نوشتن یک منوی مناسب و دقیق برای آشپزخانه هتل خود به مشکل خورده اید و نمیتوانید تصمیم گیری کنید چه چیزی ارائه شود. آنگاه میتوانید از افراد با تجربه این صنف مشاوره بگیرید. اما چه کسی از فیدار سورن با تجربه تر خواهد بود؟ فیدار سورن با بیش از 100 تجربه موفق راه اندازی آشپزخانه های صنعتی، خدمات مشاوره در باره خرید لوازم آشپزخانه هتل و بقیه آشپزخانه های صنعتی ارائه میکند تا به سادگی بتوانید تصمیم های خود را اخذ نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

محصولات فیدارسورن
فر کامبی
  • فر کامبی
  • تجهیزات رستوران و پخت غذا
  • تجهیزات آماده سازی
  • تجهیزات انبار
  • تجهیزات خط سلف سرویس

خرید لوازم آشپزخانه هتل 

حال که منوی خود را تهیه کرده اید میدانید به کدام دستگاه ها نیاز دارید. خرید تجهیزات آشپزخانه هتل موضویست با اهمیت که به برند و جنس مواد اولیه محدود نمیشود. خرید این تجهیزات نیازمند دقت فراوانیست زیرا این تجهیزات دارای تنوع فراوان است و کالایی گرانقیمت محسوب میشوند پس برای خرید مناسب باید حداکثر دقت و توجه را به کار بگیرید. ابتدا باید به کیفیت ساخت تجهیزات آشپزخانه هتل دقت کنید چرا که ابزار ها و دستگاه های مورد استفاده شما باید بتوانند سالهای متوالی بدون کوچکترین مشکلی کار شما را انجام داده و فشار حجم کار شما را به خوبی به دوش کشند.

کیفیت تجهیزات به عواملی همچون جنس بدنه و بخش های مختلف دستگاه و نوع قرار گیری آنها در کنار هم بستگی دارد و تنها تعیین کننده این عوامل، سازنده تجهیزات است. به طور کلی اکثر لوازم آشپزخانه هتل و الباقی آشپزخانه های صنعتی از استیل ضد زنگ تولید شده اند و ضد زنگ بودن تجهیزات آشپزخانه به دلیل وجود رطوبت در آشپزخانه امری مهم است. جدا از کیفیت ساخت، ابعاد و امکاناتی که دستگاه در اختیار شما قرار میدهد نیز مهم هستند. اگر آشپزخانه هتل شما فضای محدودی دارد باید آن را اندازه گیری کرده و طوری لوازم آشپزخانه هتل خود را برگزینید که همه تجهیزات در آشپزخانه قرار بگیرند.

مرکز خرید تجهیزات آشپزخانه هتل

دستگاه های مختلف دارای انواع و ابعاد مختلفی هستند. مانند گاز که به صورت رو میزی و ایستاده و البته با تعداد شعله های متفاوت وجود دارند. برخی گاز ها نیز دارای فر هستند که این خود مزیت دیگریست. همه این امکانات باعث میشود ابعاد گار و یا هر دستگاه دیگری بزرگ و کوچک شود و تصمیم گیری شما برای خرید ابزار و یا گاز مناسب سخت گردد. شرکت فیدار سورن با در نظر گرفتن نیاز شما، ابعاد و دستگاه مورد نیاز شما را به شما معرفی خواهد کرد و شما را از خواندن امکانات و دانستن انواع هر محصول نظیر ماشین ظرفشویی بی نیاز خواهد نمود.

شرکت فیدار سورن که خود تولید کننده تجهیزات مدرن و به روز آشپزخانه های صنعتیست، با در نظر گرفتن خواسته ها و منوی هتل شما اقدام به معرفی و ارائه تجهیزات با 1 سال گارانتی مینماید تا شما با آسودگی خاطر خرید لوازم آشپزخانه هتل خود را تحویل گرفته و از کیفیت بی مثال آنها اطمینان حاصل کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع مدل های چیدمان آشپزخانه صنعتی

جهت مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ با ما در تماس باشید

لیست تجهیزات آشپزخانه هتل

در ادامه لیست تجهیزات آشپزخانه هتل که مورد نیاز شماست آماده کرده ایم:

  • یخچال و سیستم های سرمایشی

نگهداری میوه و سبزیجات نیازمند نگهداری آنها در دمایی معین است و از طرفی بدون یخچال های بزرگ صنعتی این امر امکانپذیر نیست. یخچال نه تنها جزو تجهیزات آشپزخانه هتل به شمار میرود، بلکه تمامی آشپزخانه های صنعتی به یک یخچال بزرگ و قدرتمند جهت نگهداری مواد اولیه خود نیاز دارند. یخچال ها دارای اندازه های متفاوتی هستند که میتوانید مطابق با فضای آشپزخانه هتل خود یکی را برگزینید.

  • اجاق گاز و تجهیزات پخت و پز

قبل تر مشاهده کردید که گاز های متنوعی برای نیاز های متنوع تر ارائه شده است و شما با توجه به نیاز خود باید یکی را برگزینید. برخی از آنها دارای تعداد زیادی شعله هستند که این تعداد شعله برخلاف نظر افراد دست و پا گیر نخواهد بود و انجام چند کار را در آن واحد امکانپذیر میسازد. همچنین فر در برخی از گاز ها موجود است که از قابلیت های دیگر آن هاست.

  • کانتر ها

برای خرد کردن گوشت، سبزیجات و … شما به کانتر ها و میز ها نیاز دارید تا بتوانید مواد را قبل از پخت آماده سازید. کانتر ها بخشی حذف نشدنی از آشپزخانه های صنعتی و تجهیزات آشپزخانه هتل هستند که تعدد و اندازه آنها وابسته به نیاز شما و البته ابعاد آشپزخانه تان متغیر است زیرا در هر آشپز خانه به ازای هر نیرو، 10 متر مربع فضا نیاز است.

  • ماشین ظرفشویی

پس از سرو غذا شما خواهید ماند و انبوهی از ظروف شسته نشده آنجاست که یک ماشین ظرفشویی قدرتمند میتواند به کمک شما بشتابد و در عین حال به سرعت ظروف را برای سرو مجدد غذا آماده سازد. 3 نوع ماشین ظرفشویی در بازار موجود است که به ترتیب از بزرگترین آن که ریلی نام دارد تا کوچکترین که آن را زیرکانتری مینامند، مرتب میشود و بهره گیری از آن ها به ابعاد و میزان ظروف شما وابسته است.

  • دستگاه برش

نیاز به خرد کردن مواد غذایی در هر رستورانی وجود دارد اما زمانی که حرف خرد کردن گوشتی یخ زده و موادی از این قبیل است چاقو پاسخگوی نیاز نخواهد بود و برای حفظ بازدهی و سرعت یک دستگاه برش خوب مورد نیاز است تا پاسخگوی نیاز مشتری هایتان باشد.

تجهیزات آشپزخانه هتل

لیست تجهیزات آشپزخانه هتل

نکات کاربردی در خرید تجهیزات آشپزخانه هتل

  • چیدمان دستگاه ها در هتل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان شما باید چرخه گردش مواد غذایی در آشپز خانه را باید بتوانند حفظ کنند. جهت عدم اتلاف انرژی و زمان در آشپزخانه تجهیزات باید به صورت تخصصی چیده شوند تا آشپزخانه شما دچار مشکل نشود. کارشناسان فیدار سورن با علاوه بر ارائه دستگاه های درست و مناسب، چیدمان آشپزخانه هتل شما را انجام خواهد داد.
  • تجهیزات باید امکان شست و شو و را داشته باشند به سادگی بتوانید دستگاه های خود تمیز کنید
  •  در صورت امکان از ماشین های ظرفشویی که دارای قابلیت تنظیم دما هستند بهره بگیرید تا در اتلاف انرژی جلوگیری شود و به سادگی بتوانید دمای آب ماشین ظرفشویی خود را تنظیم کنید.

لوازم آشپزخانه هتل را به چه صورت تهیه کنیم

خرید لوازم آشپزخانه صنعتی به اشکال مختلف امکان پذیر است. استفاده از روش های سنتی خرید نه تنها به شما کمکی نخواهد کرد بلکه به هزینه های شما نیز خواهد افزود، زمان خود را از دست خواهید داد و از طرفی هزینه حمل و ایاب ذهاب دستگاه های خریداری شده را نیز به دوش میکشید. خرید آنلاین که روشی نوین به حساب می آید امروزه تمامی این امرور را ساده تر کرده و باعث شده است تا در زمان و هزینه های شما صرفه جویی به عمل آید و از همه مهم تر با حذف واسطه های این صنف، میتوانید از تولید کننده اصلی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید که این خود نیز امکانی بی نظیر به شمار می آید.

نتیجه گیری

خرید تجهیزات آشپزخانه هتل تا حد بسیاری تابع منویی است که شما طراحی خواهید کرد و برخی از موارد که در هر آشپزخانه ای لازم است در بالا به اختصار ذکر شده است. دانستن این اطلاعات میتواند دانش شما را افزایش دهد اما در عین حال زمانی گزاف از شما میگیرد. پیشنهاد فیدار سورن به شما راه اندازی 0 تا 100 آشپزخانه هتل خود با فیدار سورن است که نه تنها با ضمانت کیفیت محصولات ارائه شده روبرو خواهید بود، بلکه دیگر نگران چیدمان و نکاتی کلیدی در راه اندازی لوازم آشپزخانه هتل خود نیز نخواهید بود. جهت مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *