خدمات

انواع کابینت صنعتی

انواع کابینت صنعتی | سفارش کابینت صنعتی برای رستوران

شناخت و خرید انواع کابینت صنعتی از موضوعات مهمی می باشد که افرادی که صاحب رستوران یا هر گونه کسب و کاری در حوزه غذا و خوراکی جات هستند، به آن فکر می کنند. آشپزخانه صنعتی آشپزخانه ای است که متشکل از وسایل صنعتی پخت و پز، نگهداری و آماده سازی و… غذا ها، می باشد، آشپزخانه های صنعتی برای این که کار پخت و پز و آماده سازی غذا ها درشان به خوبی شکل بگیرد شامل قسمت ها و وسایل مختلفی هستند که آماده کردن غذا با کیفیت خوب و سریع، با دست به دست هم دادن این وسایل امکان پذیر است. شناخت انواع کابینت صنعتی برای شمایی که چه صاحب کسب و کاری در حوزه غذا هستید و چه به دنبال راه اندازی کسب وکاری در حوزه غذا می باشید و یا شمایی که به رستوران گردی و شناخت لوازم رستوران ها علاقه دارید، بسیار کاربردی و جالب خواهد بود. با بررسی وسایل آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

کابینت صنعتی چیست؟

کابینت ها چه در آشپزخانه های خانگی و چه در میان تجهیزات رستوران، جزوی مهم می باشند و حضور آن ها بسیار لازم و کاربردی است. کابینت ها در دید عادی، چه کابینت های آشپزخانه های صنعتی و خانگی، و چه کابینت هایی که برای کار های دیگر کاربرد دارند، برای نگهداری و دسته بندی وسایل، مواد و تجهیزات مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرند. کابیت های صنعتی هم درست به همین شکل هستند با این تفاوت که آن ها به طور اختصاصی و به گونه ای طراحی شده اند که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. این کابینت ها در آشپزخانه های صنعتی، برای نگهداری مواد اولیه مورد نیاز پخت غذا ها، وسایل لازم برای آماده سازی مواد اولیه، تجهیزات مورد نیاز برای سرو غذا برای مشتریان و…. مورد استفاده آشپز و کارکنان آشپزخانه قرار می گیرند.

انواع کابینت صنعتی

انواع کابینت صنعتی | سفارش کابینت صنعتی برای رستوران

انواع کابینت صنعتی | سفارش کابینت صنعتی برای رستوران

تمامی وسایل و تجهیزات در این دنیا، فارغ از این که در چه زمینه و در چه پیشه ای مورد استفاده افراد قرار می گیرند، در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند تا به انسان ها کمک کنند که یک کار به خصوص را بهتر و سریع تر انجام دهند. این مورد در ارتباط با کابیت های صنعتی هم وجود دارد و انواع کابیت های صنعتی توسط شرکت های تولید کننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه تولید می شوند تا بهتر بتوانند نیاز های کسب  کار های حوزه خوراکی جات و آشپزان و کارکنان آنها را برطرف نمایند. به همین دلیل بر شمایی که صاحب کسب و کاری در حوزه خوراکی جات هستید و یا اگر که به دنبال راه اندازی کسب و کاری در آن حوزه هستید، لازم است که با انواع کابینت صنعتی، آشنا شوید. برخی از انواع کابینت صنعتی را در قسمت پایین با هم می بینیم.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش بوفه رویه کورین

کابینت دیواری: یکی از انواع کابینت صنعتی، کابینت دیواری می باشد. همان گونه که از نام این نوع از کابینت های صنعتی هم پیداست، آن ها بر روی دیوار نصب می شوند و می توان داخل آن ها وسایل و مواد مختلفی را قرار داد، که البته بیشتر اواقت ظروف خشک در آن ها نگهداری می شوند.

کابینت زمینی: کابینت زمینی از کابینت های صنعتی می باشد که نیاز به اتصال به دیوار یا هر جای دیگری را ندارد و صرفا همان گونه که از نامش هم پیداست، بر روی زمین قرار می گیرد. کابینت های صنعتی زمینی دارای قفسه ها و درب هایی هستند که در برخی مدل ها کشو هم به آن ها اضافه می شود. کابینت های صنعتی زمینی ارتفاع نستبا کمی دارند و به گونه ای هستند که به جز نگهداری مواد در داخل شان، می توان از سطح رویی آن ها به عنوان میز هم استفاده کرد.

کابینت های صنعتی ایستاده: همان طور که از نامش هم پیداست، کابینت های صنعتی ایستاده ارتفاع زیادی دارند و بلند هستند. کابینت های صنعتی ایستاده به جهت نگهداری مواد اولیه و وسایل در حجم بیشتری نسبت به سایر انواع کابینت صنعتی به بازار عرضه می شوند که می توان درون آن ها را طبقه و دسته بندی نمود. این کابینت ها ممکن است تعداد طبقات متفاوتی داشته باشند اما تعداد معمول آن ها 4 طبقه است که درب باز شو را هم دارا می باشند. جنس کابینت صنعتی ایستاده با یک دیگر متفاوت هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع اجاق گاز صنعتی رومیزی

کابینت های صنعتی آبچکان: احتمالا که نه، قطعا شما هم در خانه تان کابینت های آبچکان را دارید و دیده اید، کابینت های آبچکان کابینت هایی هستند که دارای سبدی برای قرار داد ظروف خیس هستند و کابینتی هم در بالای آنها برای نگهداری وسایل یا ظروف خشک وجود دارد. کابینت های آبچکان صنعتی هم به همین شکل می باشند و تنها در بحث جنس و اندازه با کابینت های خانگی متفاوت اند.

جنس کابینت صنعتی

انواع کابینت صنعتی | سفارش کابینت صنعتی برای رستوران

انواع کابینت صنعتی | سفارش کابینت صنعتی برای رستوران

همه ی وسایل و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و سایر مکان ها، از جنس های متفاوتی تشکیل شده اند، تا در مقابل شرایط آب و هوایی و در مقابل مواد مختلف مقاوم باشند، و در مکانهای مختلف قابل استفاده باشند. انواع کابینت صنعتی هم از این قاعده مستثنی نیستند و در اجناس و متریال های مختلف ساخته میشوند تا نیاز های افراد در مکان های مختلف را براورده نمایند. برخی از جنس های مختلف کابینت های صنعتی در قسمت پایینی گرد آوری شده اند.

استیل 304: یکی از پر استفاده ترین جنس کابینت صنعتی ها، استیل 304 می باشد. استیل 304 نوعی از استیل ها می باشد که به گونه ای آلیاژ های آن ساخته شده اند که در مقابل هوای شرجی و مرطوب مقاوم اند و در طول زمان دچار زنگ زدگی نمی شوند.

استیل خش دار: به طور معمول جنس کابینت صنعتی از این نوع ماده می باشد. استیل های خش دار متریال بخش عمده ای از وسایل و تجهیزات آشپزخانه مثل همین انواع کابینت های صنعتی هستند.

استیل 316: این نوع از جنس انواع کابینت صنعتی، برای مکان هایی کاربرد دارند که مواد اسیدی نگهداری می شوند، استیل های 316 بیشتر در مکان هایی مثل آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و در مقابل مواد اسیدی و… مقاوم اند.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع فر صنعتی

قیمت انوع کابینت صنعتی

این که پیش از خرید هر وسیله ای مثل همین انواع کابینت صنعتی از قیمت آن مطلع شویم، موضوعی مهم و لازم می باشد. از همین رو در صورتی که به دنبال خرید انواع کابینت صنعتی و مطلع شدن از قیمت آنها هستید، به شما توصیه می گردد که حتما به سایت فیدارسورن که از مراکز معتبر فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد، سری بزنید و با تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت شان، هم از قیمت کابینت های صنعتی مطلع شوید و هم یک مشاوره رایگان بگیرید.

خرید کابینت صنعتی

یکی از تجهیزات اشپزخانه صنعتی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است انواع کابینت صنعتی می باشد چرا که می بایست در رستوران هر وسیله ای دارای جایگاه مخصوص به خود باشد و وسایل پخش نباشند. کابینت این امکان را به شما می دهد که یک اشپزخانه صنعتی تمیز داشته باشید. در صورتی که قصد خرید کابینت صنعتی را دارید و نمی دانید کدام گرینه برای آشپزخانه رستوران شما بهتر است می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه فیدار سورن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *